preloader

Dołącz do nas na LI

Nasza metodologia

Doradzamy otwarcie, merytorycznie i w każdym przypadku indywidualnie. Liczy się czas i wspólna misja zakończona sukcesem!

01

Uważność na zadanie
i stały kontakt

Zapytanie dotyczące projektu, od samego początku jest obsługiwane przez stałą osobę z naszego zespołu. Doradztwo wstępne - do momentu zawarcia umowy, jest bezpłatne. Zazwyczaj oczekujemy, że otrzymamy wyłączność na usługę na określony czas

02

Analiza potrzeb
i definicja projektu

Podczas osobistych rozmów analizujemy sytuację wyjściową firmy i wspólnie definiujemy konkretny projekt. Większość naszych konsultantów pracowało na stanowiskach kierowniczych, więc rozumieją strategiczne i operacyjne wyzwania, przed którymi stoją osoby podejmujące decyzje zarządcze.

03

Wybór kandydatów
i koordynacja procesu finalnej decyzji

Nasi konsultanci to sprawdzeni eksperci w obsadzaniu wymagających stanowisk interim management. Z bazy osobiście znanych nam interim i project managerów, a także pozostałych specjalistów w krótkim czasie typujemy dedykowanych do projektu kandydatów lub zespół ekspertów. Przywiązujemy dużą wagę do wspólnego doświadczenia projektowego oraz wiarygodnych referencji. Proces ten trwa zazwyczaj ok. ciągu 72 godzin i cechuje się całkowitą dyskrecją.

04

Wdrożenie i wsparcie projektu

Po wybraniu kandydata (kandydatów) towarzyszymy realizacji projektu. Wspieramy i towarzyszymy klientowi przez cały czas jego trwania, wykorzystując nasz system monitorujący projekt zarówno od strony administracyjnej, jak i merytorycznej.

05

Trwałe rezultaty

Bieżące monitorowanie projektu zapewnia ukierunkowane wdrożenie
i zakończenie zadania zgodnie z umówionym rezultatem. Naszym głównym celem jest jak najszybsze postawienie organizacji na nogi i transfer utrwalonego know-how do firmy, zapewniając jej trwałe rezultaty z realizacji projektu.

06

Umowy i fakturowanie

Nasze umowy są skonstruowane zgodnie z wymogami projektu, w sposób przejrzysty i zrozumiały. Fakturowanie odbywa się co miesiąc, na podstawie zatwierdzonego przez klienta czasu świadczenia usług. Stała obsługa zapewnia, że zarządzanie czasowe (interim management) może być wdrożone w sposób, który jest jak najbardziej przyjazny dla stałego zespołu managerskiego i pracowniczego firmy klienta.

JAK PRACUJEMY?

Dostarczamy zweryfikowanych interim managerów z dowolnego obszaru biznesowego nawet w 72 godziny!

Inwenta Interim Partners nie pobiera żadnych opłat do czasu zawarcia umowy i uruchomienia projektu. Do tego czasu usługa doradcza jest bezpłatna i obejmuje:

  • doradztwo w zakresie tego, czy interim jest właściwym rozwiązaniem, a jeśli tak, to w jaki sposób należy postępować
  • wsparcie w zdefiniowaniu projektu i dopracowaniu profilu
  • przedstawienie odpowiednich profili, zwykle w ciągu 72 godzin, z konkretnymi zaleceniami partnera nadzorującego
  • organizację rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami
  • ostateczną rekomendację
  • przygotowanie umów.

Kładziemy nacisk, aby nasi interim managerowie świadczyli usługę zgodnie z metodyką interim management.
Zapewniamy procesowe i bezpieczne dla klienta prowadzenie – często złożonych projektów, gwarantując osiągnięcie uzgodnionego rezultatu i efektu biznesowego.

Robimy to w trzech prostych krokach:

1

ETAP

  • DIAGNOZA
  • OKREŚLENIE OCZEKIWAŃ
  • REKOMENDACJE

ZAKRES

  • Diagnoza problemu
  • Określenie oczekiwań wobec klienta
  • Oszacowanie opłacalności projektu
  • Uzyskanie akceptacji proponowanego podejścia do realizacji projektu
  • Precyzyjne określenie celu, przedmiotu, zakresu, praw i obowiązków stron w umowie

NARZĘDZIA

  • Oferta i wykaz potrzeb biznesowych
  • Umowa z zakresem działań

2

ETAP

  • WDROŻENIE
  • MONITORING EFEKTÓW

ZAKRES

  • Realizacja uzgodninej i przyjętej przez klienta rekomendacji
  • interim management lub shadow management
  • Zaplanowanie i monitorowanie efektów projektu
  • Planowanie zadań i monitorowanie ich realizacji, raportowanie postępów prac

NARZĘDZIA

  • Arkusz analizy korzyści i kosztów
  • Plan działania i monitorowania efektów

3

ETAP

  • ROZLICZENIE EFEKTÓW

ZAKRES

  • Potwierdzenie realizacji ustalonych celów oraz osiągnięcia rezultatu biznesowego
  • Przekazanie dokumentacji rezultatów projektu
  • Potwierdzenie przekazania wiedzy i zmian w organizacji
  • Referencje

NARZĘDZIA

  • protokół rezultatów projektu
  • archiwizacja dokumentacji wytworzonej w projekcie

Skontaktuj się z nami. Wspólnie znajdziemy dobre rozwiązanie.

Zapraszamy do niezobowiązującej rozmowy:

  • Odpowiemy na Twoje pytania
  • Skonsultujemy wyzwania Twojej firmy
  • Ustalimy możliwe działania

Zadzwoń do nas

(+48) 22 50 234 70 (+48) 604 103 779

lub
napisz, wykorzystując formularz obok.